16.12.2020 r. (środa)

SZKOLENIE ONLINE

19:00 – 21:00

Podjęłaś/podjąłeś już postanowienia noworoczne? Chcesz je zrealizować? Boisz się otworzyć firmę albo nie wiesz jak przygotować dobry model biznesowy? Czujesz, że Twoje działania spełzną na niczym?

Rok 2020 to świat wywrócony do góry nogami. Wiele osób straciło pracę, a wraz z nią stabilność. Wiele musiało się przebranżowić. Inni wciąż czekają na powrót „starego” z nadzieją, że będą mogli kontynuować to, co było.

Doświadczamy „new normal” i czas się dostosować!

Jeśli:

– stoisz przed decyzją co dalej z twoją karierą?
– zastanawiasz się, jak utrzymać siebie w nowym świecie?
– nie wiesz, jakie działania biznesowe podjąć, aby zacząć od nowa i z impetem?

Czas zaplanować twój sukces/biznes w roku 2021!

Co otrzymasz:

  • Konkretne narzędzie do opracowania modelu biznesu – dzięki temu pomysł przekujesz na dochodowy biznes.
  • Check listę, która pozwoli na kontrolę realizacji każdego szczegółu twojego projektu.
  • Linki do wartościowych materiałów, które będą stanowić uzupełnienie i poszerzenie twojej wiedzy z zakresu biznesu i marketingu.
  • Bezpłatną półgodzinną konsultację z prelegentką do wykorzystania w dogodnym terminie.
  • Na koniec będziesz mieć w ręku własny indywidualny model biznesowy, który wspólnie stworzymy w trakcie webinaru, a potem sam/a będziesz mógł/mogła przekuć go w zyskowne przedsięwzięcie.

Dla kogo jest to wydarzenie?

 

Przede wszystkim dla osób:

  • którym wydaje się, że życie zatrzymało się od jakiegoś czasu i nie mają na nic wpływu;

  • chcą zmienić coś w swoim życiu;

  • czują, że to czas na własny rozwój, czas na zmiany!

Zapraszamy cię na webinar 16/12/2020 w godzinach 19-21, na którym wspólnie zaprojektujemy Twój pomysł na biznes.

Wspólnie określimy w Twoim modelu biznesowym:

  • Kluczowych partnerów – kto, jakie firmy czy organizacje, są niezbędne do działania;
  • Kluczowe działania – co musisz zrobić, aby dostarczyć klientom wartość;
  • Kluczowe zasoby – czego potrzebujesz, aby zaoferować klientowi nasz produkt;
  • Propozycje wartości – za co będą płacić klienci;
  • Relacje z klientami – jakiego kontaktu/dotarcia oczekują klienci;
  • Kanały – z jakich kanałów będziesz korzystać przy nawiązywaniu współpracy z klientami;
  • Segmenty klientów – komu oferujesz wartość;

Warsztat poprowadzą:

  • liderka z wieloletnim stażem z licznymi sukcesami biznesowymi oraz

  • doświadczona ekspertka i trener budowania marki osobistej i biznesu online

Te dwie fantastyczne kobiety,  tak mówią o sobie: 

Małgorzata Bieniaszewska

Małgorzata Bieniaszewska

Właścicielka MB Pneumatyka, przedsiębiorca z branży automotive, mentorka przedsiębiorców, psycholog, filolog angielski. W firmie pełni rolę dyrektora handlowego.
Sukcesorka rodzinnego biznesu od 2002 r.

Z rodzinnego zakładu produkcyjnego zmieniła firmę w prężne przedsiębiorstwo badawczo-produkcyjne. Postawiła na autorskie rozwiązania patentowe. Prekursorka idei współpracy biznesu z nauką w regionie.

MB Pneumatyka jest jedyną firmą w Polsce, i jedną z trzech największych w Europie, dostarczającą złącza globalnym producentom pneumatycznych układów hamulcowych i zawieszeń do pojazdów użytkowych. Dziś złącza produkowane w Lubuskiem są używane w większości samochodów powyżej 3,5 tony na świecie.

W 2018 r. otrzymała Nagrodę Gospodarczą Prezydenta RP w kategorii Firma Rodzinna oraz nominację do prestiżowej nagrody „Trailer Innovation 2019″ na targach IAA Commercial Vehicles w Hanowerze w kategorii Komponenty. W 2019 r. dostała wyróżnienie w konkursie Bizneswoman Roku Fundacji Sukces Pisany Szminką i nagrodę Akcelerator Biznesu podczas Forum Firm Rodzinnych Forbes. W 2020 r. Została nagrodzona w plebiscycie Fobesa – BrandMe CEO. 

Justyna Kopeć

Justyna Kopeć

Trener doradców budowania marki osobistej.

Od 18 pomaga tworzyć silne marki i zwiększać przychody swoim klientom jako szkoleniowiec, specjalistka online marketingu i przedsiębiorca. Jest właścicielką agencji marketingowej Blue Brand, dyrektorem oddziału Polish Business Club oraz członkiem Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Pomysłodawca i dyrektor merytoryczny pierwszego w Polsce studium Doradca Marki Osobistej.

Autorka i współautorka 10 książek, działaczka społeczna i pełna pasji kobieta, która udziela się w świecie biznesu oraz charytatywnie, wspierając ważne inicjatywy.

Jej działania i projekty były wielokrotnie nagradzane. Informowały o nich media regionalne i ogólnopolskie. Zostały także dostrzeżone m.in. przez Prezydenta RP Bronisława Komorowskiego.

Specjalizuje się w budowaniu marek personalnych i biznesowych, zwłaszcza z wykorzystaniem marketingu online. Na co dzień realizuje się, ucząc i inspirując przedsiębiorcze kobiety do aktywnego budowania silnej marki osobistej w Internecie.

Wierzy, że inwestycja w Człowieka jest lepsza i bardziej długofalowa niż inwestycja w firmę.

Po warsztacie przewidziany jest czas na rozmowę, podczas której chętnie odpowiemy na Wasze pytania oraz porozmawiamy o Waszych doświadczeniach biznesowych.

KOSZT BILETÓW:

49 zł

(na życzenie wystawiamy fakturę VAT)

Wraz z biletami otrzymujesz materiały szkoleniowe, które zostaną wysłane do Ciebie 3 dni przed rozpoczęciem wydarzenia.

W trakcie spotkania przewidziane są niespodzianki.

Dzień przed spotkaniem otrzymasz e-mail z linkiem do pokoju szkoleniowego. Aby się zalogować będziesz musiała wykorzystać zakupiony wcześniej bilet i otrzymany token. Nie udostępniaj go nikomu, gdyż bilet jest jednorazowego użytku.

Pozostańmy w kontakcie

Jeżeli masz pytania dotyczące mojej działalności, chcesz nawiązać współpracę lub umówić się na rozmowę, skontaktuj się ze mną

Obsługa klienta

3 + 8 =